چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان چرا حباب سکه هفته گذشته خالی نشد؟ مشاهده تهاتر‌های عجیب در بازار مسکن! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار به دنبال حذف نمایندگان کارگری از مشارکت در تعیین دستمزد زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
سرخط خبرها

پرداخت تسهیلات ویژه با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ تا ۱۰ ساله در بانک کشاورزی

  • کد خبر: ۱۷۸۴۲۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
  • ۱
پرداخت تسهیلات ویژه با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ تا ۱۰ ساله در بانک کشاورزی
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: کشاورزانی که از بانک کشاورزی تسهیلات عقود بند الف تبصره ۱۸ در راستای هدفمندی یارانه‌ها و تسهیلات تکلیفی دریافت کردند و دارای سررسید گذشته، معوقه و یا مشکوک الوصول هستند، شرایطی را برایشان به وجود آوردیم تا با گرفتن یک مصوبه از ستاد تسهیل استان آن را تمدید نمایند.

حسین نفتی، در بازدید از موسسه شهرآرا در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شرایط تمدید این تسهیلات به گونه‌ای است که پس از اخذ مصوبه با واریز ۷.۵ درصد از مجموع بدهی اگر سرمایه در گردش یکساله بود، به مدت یکسال دیگر تمدید و اگر تسهیلات سرمایه‌ای داشتند با پرداخت ۷.۵ درصد از کل بدهی، آن را به مدت ۵ سال تمدید نمایند.

نفتی خاطرنشان کرد: درصورتی که افراد نتوانند مصوبه ستاد تسهیل را برای ارائه به بانک دریافت نمایند، شرایطی به وجود آوردیم تا با واریز ۲۰ درصد از بدهی، تسهیلاتشان را تمدید کنند تا از شرایط بحران سال فعلی عبور نمایند.

پرداخت تسهیلات  ویژه با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ تا ۱۰ ساله در بانک کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه این بانک همیشه حامی و درکنار کشاورزان بوده است، گفت: این انتظار را داریم که کشاورزان عزیز نیز با تمرکز حساب هایشان در بانک کشاورزی، بازپرداخت و واریز به موقع بدهی‌هایشان ما را در این مسیر یاری دهند تا با کمک هم بخش کشاورزی که زمینه ساز تولید و امنیت غذایی کشور است را رونق ببخشیم.

نفتی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد تسهیلات بانک کشاورزی تکلیفی است، گفت: این تسهیلات در بخش‌های بهزیستی، بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، بنیاد برکت و وام‌های ازدواج و فرزندآوری پرداخت می‌شود و با تخصیص مبلغ از سازمان مربوطه به ما اعلام می‌شود که معمولا با بهره ۴ درصد و بازپرداخت‌های ببن ۵ تا ۱۰ ساله پرداخت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
0
0
سلام دامداران مشهد بلوار کشاورز به قول خودشون گوشت دولتی یا تنظیم بازار می فروشن والی بعضی هاشون تخلق میکنندگوسفند زنده راکه می خواهندترازو کنند یک لاستیک که گوسفند کا راروی آن می کشند ومی فرو شند لطفا نگذارید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->